0
🖼️ Resim

"İstediğimiz her oyuncuyu alırız!"

Fenerbahçe'nin 6-7 Haziran'da gerçekleştireceği olağanüstü seçimli genel kurul toplantısında başkan adayı olan Aziz Yıldırım, çarpıcı açıklamalarda bulundu. Jose Mourinho'dan faydalanılamadığını ve Şampiyonlar Ligi'ne katılacaklarını belirten Yıldırım, bu sezon şampiyon olacaklarını dile getirdi. Gelişmeler yakından izleniyor.
"İstediğimiz her oyuncuyu alırız!"
u/rustu_tuttu10 gün önce

Yorumlar

Yorum Yap

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız

Topluluğa katılın ve düşüncelerinizi paylaşın!