0
🖼️ Resim

"Aldığımızdan daha iyi bir F.Bahçe bıraktık"

Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, HT Spor'a özel açıklamalarda bulundu. 6-7 Haziran'da yapılacak seçimde yeniden aday olmayan Saran, Fenerbahçe'deki başkanlık dönemiyle ilgili bilinmeyenleri HT Spor Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Selim Kul'a anlattı. Saran, görev süreleri boyunca en çok kupa kazanan yönetim olduklarının altını çizerken, "Biz bir yaz transferi yaşayamadık. Hiçbir takım oyuncusunu kolay kolay devre arasında bırakmak istemez. Bir oyuncu da ailesiyle vesaire kışın ortasında kalkıp bir takıma gitmek istemez. Ona rağmen biz beş tane transfer yaptık. Bence biz, aldığımızdan daha iyi bir Fenerbahçe bıraktık" dedi.
"Aldığımızdan daha iyi bir F.Bahçe bıraktık"
u/rustu_tuttu12 gün önce

Yorumlar

Yorum Yap

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız

Topluluğa katılın ve düşüncelerinizi paylaşın!